torstai 6. toukokuuta 2010

15 min parrasvaloissa

Olen tainnut mainita, miten vaikeaa on olla niin nobody täällä, kun on tottunut Jykylässä, että tuntee paljon ihmisiä ja on kaikessa mukana. Tästähän syystä egoistin pitää lähteä kaikkeen mukaan mitä naaman eteen tyrkytetään.

Tästä syystä (en muista mainitsinko syksyllä tehneeni tämän) pärstäni oli yliopiston lehden "Kuukauden kansainvälinen opiskelija" -artikkelissa. Joka lehdessä haastatellaan yhtä kansainvälistä opiskelijaa fiiliksistä ja ikävöikö yms.

Tässä minun:

Ja joo, huulipieli on auki ja siksi näytän jokerilta (vakuuttelen itselleni, ettei minulla oikeasti noin leveä hymy ole). Haastattelussa höpötin suht turhia (voitte itse lukea jos haluatte, saksaksi, täällä)  Mutta hauskaa tässä on se, että olen saanut tosi paljon kommenttia kaikilta. Tuntematon tyttö kirjoitti mulle saksalaisten Facebookiin, StudiVZ:iin että vaikutin tosi sympaattiselta. Monilta muiltakin olen livenä kuullut. Minä häpesin tuota niin paljon. : D Omasta mielestä vaikutan suhteellisen suurelta idiootilta. Mutta hienoa, jos se tulee ilmi sympaattisuutena.

//edit. Unohdin kertoa, että koska he varmaan ajattelivat että tyhmä ulkomaalainen ei osannut kirjoittaa oikein, he poistivat yhden sanan. Joten vitsistä "Saksassa olen oppinut, että pitää aina kiirehtiä voidakseen täsmällisesti aloittaa odottaa", tuli "Saksassa olen oppinut, että pitää kiirehtiä että voi täsmällisesti aloittaa". En mä niin innokas opiskelija ole. :D

Joo ja tämä ei vielä ollut koko 15 min. Minua pyydettiin (niinkuin kaikkia muitakin täällä opiskelevia suomalaisia, 4kpl) toiseen haastatteluun. Nimittäin Göthe-instituutti halusi tehdä videon, missä haastatellaan täällä opiskelevia suomalaisia. Siitä miksi ne on Konstanzissa, miten ovat viihtyneet ja tulisivatko uudestaan. Tätä videota ilmeisesti näytetään Helsingin Göthe-instituutissa abiturienteille, että he haluaisivat saksaan opiskelemaan/vaihtoon. Ei tullut ihan selväksi minulle. Minähän tietenkin luulin, että sitä näytetään saksassa, joka ei olisi ollut ongelma. Mutta että suomessa! Siellähän voi joku tuntea minut. Ja piti vielä puhua saksaa. Voi ihanuus. No nyt sekin on tullut tehtyä, mutta enkä tiedä saako sitä laittaa nettin.

Nyt on parin kuukauden edestä saatu julkisuutta, wihii. Attentionwhore-Anneli on saanut trippinsä <3

4 kommenttia:

  1. hahahaaaa söpis!! mikä tos sun mielest alleviivaa sun idioottimaisuutta (:D:D:D:DD%D)! just hyvä hei puspus!

    VastaaPoista
  2. Ei siinä mikään tarkka. Kai se on ihan hyvä haastis. Kaikki on kysynyt millaista on suomalainen purkka kun sen mainitsen tuossa. Eikä kukaan tiedä mitä on Xylitoli. :D Opetan täällä hammashygieniaa. :D

    VastaaPoista
  3. Ihana oli lukea tuo sun teksti, kun se vihdoin aukes. Kyynel tuli kurkkuun, kun kirjoitit: Äidin ruokaa. Ja Papan kommentin kans. Että ajattelethan sinä näköjään meitä aikapaljon.
    Kyllä minä ainaskin oon ylpee sinusta, luten kaikista kolmesta. Tuo lause : aloittaa odottaa olis ollu tosi hyvä. Jatka hammashuoltoo siellä, hyvä näin.

    VastaaPoista