lauantai 8. elokuuta 2009

Muutama kuva kämpästä joka minua odottaa...







Olen iloisesti yllättynyt. Katsoin ekaa kertaa itsekin noita kuvia enemmän ja luulen että tulen viihtymään tuolla hyvin! Olen siis menossa 4hlö:n soluun ja näköjään se on kaksikerroksinen se asunto. Jee :) Näyttää ihan tilavaltakin nuo yhteiset tilat. Vessakin näyttää ihan hyvältä. Huoneessa on valmiina sänky ja kaappi ja työpöytä, niin mitäpä sitä vaihtari muuta tarvitseekaan. Ymmärrän nyt miksi minulle sanottiin, että Europahaus on hyvä paikka päätyä. :) Jee innostus herää! (Laitoin nyt muuten laskurin, kuinka monta päivää on lähtöön :D)


kuvat täältä: http://www.seezeit.com/Wohnen/Konstanz/Europahaus.htm#

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi pinkit kierreportaat! :D

    Muistat vaan viedä tarpeeks valokuvia ja muuta omaa kamaa niin etköhän kotiudu :) Pidän peukut pystyssä, että saat kivat kämppikset!

    VastaaPoista
  2. VAU 8/ ihan mahottoman siisti!

    pusut ja onnee vaan, oot aika onnekas!

    VastaaPoista
  3. Huomattavasti pinkeämpi kuin esim. Joutsenon opiston asuntola. Hienoa että lähdet, tulee varmaan kohtuullisen päräyttävä vuosi! Pärjäät varmasti :)
    Minä hoidin kotiutumisen Saarijärvelle pitämällä koko ajan Family Guyta pyörimässä taustalla, kun sitä tuli katsottua niin paljon opistolla. Niin no sulla on ne valokuvat.
    Tuun käymään joskus, ehkä. Katsomassa, miten paljon olet muuttunut. :D

    VastaaPoista
  4. En tiedä mitä tein, mutta näköjään voin nyt kommentoida! Parhainta! :)

    En tiedä tosiaan onko juuri minun kämppä tuollainen, mutta toivon. Noi pinkit portaat on kyllä tosi päheet :)

    Ja tervetuloa vaan käymään <)
    Innostus herää :)

    VastaaPoista
  5. No _HUIPUN_ nakonen mesta! (sori ku ei oo skandeja mut oon krakovassa ja naa ei vaan osaa)

    You go girl!

    VastaaPoista